::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 1 September 2010

::KENANGAN & PERWIRAKU::

Girls Myspace Comments
SALAM MALAM sume.. =)

Watpe 2 uolls?? Asal lum tido lagi neh?? Dah namenya blogger kan.. time neh la paling sesuai nak blogwalking, nak up traffic kan.. tul x?? Tapi nape yea (pleasshhh explain to me.. sangat2 la hamba yang naif neh x mengerti).
Panjang lak intro nya kan.. sowi yeap. Mate x ngantok so camni la jadinya.. melayan YOUTUBE mencari2 lagu terbaik tuk halwa telinga. Then tetiba tingat kat 1 lagu neh, mentang2 mood ari Merdeka so lagu pon nak patriotik jep. Kowang ase lagu pe?? Lagu neh memang aku minat sangat2.. kire antara lagu patriotik yang akan aku nyanyi sekali if terdengar kat radio, tb or da owang nyanyi kat stage. Mula minat lagu neh time form4, time 2 aku kat Kedah.. da aktiviti tahunan peringkat kebangsaan iaitu Perhimpunan Pemimpin-Pemimpin Pelajar. Sume pemimpin pelajar cam pengawas, MPP, PRS and sewaktu dengannya dari sume skola kat Malaysia berkumpul kat Kedah tahun 2.. then kami dipecahkan mengikut daerah. Aku memang heaven la kan sebab dapat Langkawi nga bff aku sekali. Tapi yang cedey nya sume duit yang aku bawa abes sebab shopping. The best part is aku dapat kenal ngan ramai student dari serata negeri.. n da la sowang mamat yang aku minat tapi dia dah da awek time 2 so x leh la kacau even dia yang suke tegur aku sampai awek dia pon dah jeling semacam kat aku. Guess what.. 3 years later dia kontek aku balik then kitowang pon ehem2 la kan tapi 2 la long distance relationship neh banyak dugaan (awak, if saye dah balik Klate after abis study canne kite nak jumpe dah.. huhu), aku kat Perlis dia lak kat KL so x de la bertahan lame mane pon n g pon aku x suke ngan owang yang workaholic cam dia.. ase cam x de connection n 1 more dia sangat suke memakse n panas baran (anak sulong ngan anak sulong memang akan salu panas kot). Jap.. sowi2 termelalut lak. =) Padahal nak gitau disebabkan perjumpaan 2 pade bulan Ogos so setiap acara nyanyi2 mesti da lagu neh then bile lame2 dengar aku pon mula la terjatuh chenta sampai skang neh.
Stop lu kenangan hampeh neh.. jum layan lagu favorite aku neh oke.
~
~
~
~



Bez kan lagu neh. Aku cam suke sangat kat melodi lagu neh tambah lak cam ngam jep ngan sore biduanita Saloma yang lemak merdu 2. So, pe lak lagu berunsur patriotik yang kowang minat??
Kowang da kenangan kad raye n raye yang bez?? Jum join contest KAD RAYA DAN KENANGAN SILAM. T leh dapat kad raye dari tuan tanah tau. :)


p/s: Malas jep nak g keje esok.. nak ponteng boley??




www.tips-fb.com

7 ulasan:

Unknown berkata...

saye suke lagu bapa.
sudirman yang nyanyi..
menyentap nyentap jiwa
bile dengor..
ct nyanyi pun ade..
lagi best yang ct nyanyi rase nye..
try le cari kat youtube..

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...

memang,, ct nyanyi lg lentok, hek3,,
selamat merdeka,, sorry lmbat ucap,,
yeke bebudak skang betul2 meredeka??? hurm,,

FyZa berkata...

dear..pjj nie mmg bnyk dgaan..dia workholic sbb nk cari bnyk duit nk masuk pnang u..hehe..

suka gak lagu 2! btul2 patriotik..
kekanda di medan perang..adinda di medan seni..lalalala~

cikpia berkata...

aku suka jer lagu2 patriotik sebab beat dia macam menaikkan semangat.... lagu2 yang roy nyanyi pun sedap.....

Unknown berkata...

kak diana n miss lasagna: saye dh cr kt utube lagu bapak.. mmg besh n btol3.. ct nyanyi lg feel :)
waaahhh tetibe saye puji ct.. hehe

Unknown berkata...

fyza: yup, i tau u lbey phm kan.. u lg la jauh dr hubby.. if btol kje kuat tuk ai xpe tp x kot.. dh sthun lbey dia kawen.. huhu.. ai x kesah sgt jauh yg pnting trust n nk gain trust kna la salu keep in touch kan bkn cm ng dia dl 10 ai bg sms lgsung x rply.. 2 bln dia snyap then tbe2 sms.. skali je ai x rply mula la kuar ayat2 pdas.. saket ati bl ingt!!

waahhh pjg lak.. ai ske lgu neh sbb 2 la.. da ptriotik+romantik.. :)

Unknown berkata...

s.o.f.i.a: a'ah.. ble dgr lgu cmni mst smngat jep n sore roy mmg ngam ng lagu2 ptriotik sbb sore dia bsr kot