::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 15 Ogos 2010

::WINDU MAMA::

Tetibe windu sangat2 ngan mama.. Mama, mama tau x akak windu mama sangat2 skang neh?? Baru jep pas kol mama tapi x dapat pon cakap ngan mama, x dapat pon dengar sore mama. Cakap ngan adeq jep.. cian adeq dah 3 ari demam (suke la kau eh x yah pose n x yah g skolah??). Nak cakap lame2 ngan adeq pon x leh coz dia duk batok2 jep. Sebab adeq demam la mama kuar g umah kawan adeq tadi, nak gitau adeq still x leh g skolah esok (baik kan mama aku?). Demi anak2.. ape2 pon mama sanggup wat. Kalau la akak da sayap, skang gak akak terbang g pelok mama.
Tapi...
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Lum abes aku wat entry neh mama dah kol balik.. sib bek mama x dapat detect yang aku nanges. Aku tau mama windu kat aku.. banyak mama nak cite. Mama cite lagi sal adeq laki aku (jatuh lagi air mate aku). Aku tau mama tertekan skang, hanya aku tempat mama bercite. Mama ibu yang baik, dia tau aku mesti wisau tapi dia pesan ciap2 ngan aku jangan duk pikir hal neh.. biar dia je yang tanggung. Akak x leh wat cam2.. akak x nak mama wisau, akak x nak mama cdey2. Akak ase useless sangat x dapat nak wat pape.. akak juz leh pretend yang akak hepi je. Akak x tau sampai bile kite kena hadapi sume neh. Akak juz leh berdoa.. agar Allah permudahkan sumenya, agar Allah lindungi kuarga kite. Akak sayang mama.. akak nak mama tau mama owang terpenting dalam idop akak.. sampai bile2 pon!!!

p/s: windu sangat sampai idea nak wat thesis pon ilang :(

www.tips-fb.com

0 ulasan: