::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 9 Ogos 2010

::SAPE NAK TIKET FREE?::

ASSALAMUALAIKUM
 
NUFFNANG sangat bek ati ngan aku.. sebab tiap kali aku mintak mesti dapat (kan bez if buffered earning pon cam2 kan). Alhamdulillah n tengs eh nuff yang bek ati. Petang semalam baru dapat surat cinta dari nuff.. memula 2 sangat la epi kan, then pas2.. (banyak la tanda tanya)

 

If kowang yang dapat emel neh suke x?? Kompem ramai yang duk angguk2 kan?? Aku pon suke+epi+excited.. sume la. Tapi then tetibe terpikir, aku nak ajak sape lak sowang lagi neh.. Tadi dah emel sowang kawan aku Ms.Nn tapi dia x reply lak.. nak ajak rumate aku dia bz ngan bf dia lak.. Kowang mesti x nak temankan aku kan? Kowang mesti nak g terawih kan? Jahatnya aku ajak kowang tengok muvie time pose.. hohohoho. Sape nak teman aku cepat angkat tangan!!! (aku x nampak pon, x yah la angkat) Sile send detail d emel aku (melawak jep). Sape tau mana umah aku then ase sanggup nak amik n anta aku leh la eh cube2 tanya aku..kekekeh (aku dah accept pon invitation 2 even x sure g nak g ngan sape).
Sekian, ciapkan CV.. esok dah pose, YEAYY!!!

p/s: yeay2.. sangat kenyang mam nasi ayam hainan.. Alhamdulillah. Tengs En.Zahed coz bawakan lunch tuk kitowang, pandai wife En.Zahed masak :)

www.tips-fb.com

0 ulasan: