::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 9 Ogos 2010

::MAUT JATUH DARI TINGKAT 12::

Berita muka depan tapi aku baru terbace..ngeheehehe (terlepas pandang la bukan x bace paper langsung). So aku membuat kesimpulan sendiri, pasti da gak owang yang terlepas pandang berita neh (yeke?? ntah2 aku sowang yang lembab.. hohohoh).

Pelakon maut jatuh tingkat 12 kondo
KUALA LUMPUR: Seorang wanita yang ditemui mati selepas dikatakan terjatuh dari tingkat 12 dalam kejadian di sebuah kondominium di Pantai Hill Park di sini kelmarin, adalah model dan pelakon yang pernah membintangi drama, beberapa tahun lalu.
Sehubungan itu, polis menahan seorang lelaki yang juga teman serumahnya bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan atas kesalahan membunuh.
Julia Chuah Sheau Yen, 31, juga pernah berlakon sitkom bersiri tempatan, Getting Together yang disiarkan di TV3 bersama pelakon seperti Elaine Daily, Alvin Wong, Carina Choo, Ako Mustapha dan Douglas Lim pada 2001.
Mangsa yang baru pulang dari melanjutkan pengajian di England sebulan lalu, ditemui mati akibat parah di kepala selepas terjatuh dari rumahnya di tingkat 12 kondominium berkenaan, pada jam 5 petang kelmarin.
 
Untuk keterangan lebih lanjut sile bace d [SINI]


p/s: ngerinya bile pk2 balik.. aku dah la duk tingkat 11.. yaAllah, moga Kau jauhkanlah musibah2 ini dari aku, keluargaku n sahabat2ku.. ameen.

www.tips-fb.com

3 ulasan:

Cahaya Kehidupan berkata...

InsyaAllah semoga kamu dilindungi oleh Allah swt.sesungguhnya ajal dan maut itu di tangan Allah.-_-

FyZa berkata...

mnx kita suma djauhkan dr yg bukan2..
tengs dear dtg blog..lama x jenguk blog kamu..;)

Unknown berkata...

yaty: tengs dear.. hope so n moga kite sume dlm lindunganNya

fyza: insyaAllah.. ur most welcome dear.. jenguk2 wndu kamoo :)