::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 29 Ogos 2010

::JUMPE NASI KERABU+GOING THE DISTANCE::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM


Malam2 baru da mood nak update blog sebab malam perot kenyang, idea pon mencurah2 (oke.. itu hanya alasan sebenarnya memang pemalas banyak sikit). x nak bebel2 (aku salu tulis cam2 kan tapi tengok la satg panjang mane aku bebel). Siyes x nak tulis panjang2. Just nak cite ari Khamis malam ari 2 (26/08) aku dapat invitation tuk preview screening cite GOING THE DISTANCE dari uncle Nuff (tengs uncle Nuff yang bek ati).. so ngan excitednya aku g Mid Valley sowang2 before berbuke so berbuke dalam komuter la jawapnya (sib bek dah prepare tuk berbuke ciap2). Pas solat terus jep g kat kaunter nak amik pass.. baru 8.10pm tapi dapat seat 3rd first row (oke la 2 dari duk depan sekali kan?).

Sambil tunggu muvie partner aku sampai (dari ponteng class oke.. pleashh jangan tiru pangai dia).. aku pon lepak2 jep, snap pic owang jalan2, snap pic owang shopping (sambil mengeluh x leh shopping) n tentu2 snap pic sendiri.


Neh pic owang lalu lalang.. pe motif aku snap pon aku x sure
Neh la muke dak yang tengah borim menunggu.. Leh x time aku syok duk snap2.. da pacik jeling2 x puas ati. Jeles la 2 dia x reti nak snap pic sendiri.. kekekeh


Dah borim snap2 pic.. tibe2 terpandang 1 famili neh (eh.. cam familiar lak). Aku pon usha2 lagi, tibe2 akak 2 n anak laki dia beredar g mana aku pon x tau. Aku pon mule la gatal nak tegurkan (maafla if ase aku neh x tau malu.. malu bertegur x dapat kawan kan?). Aku pon tunggu la sampai akak 2 datang balik tapi dalam 15 minit tunggu akak 2 x datang2 gak. Aku pon ngan kompidennya g tegur husband akak tadi (men agak2 la 2 husband dia). x yah la nak explain kan short conversation kitowang juz memang sah la tekaan aku memula 2.. akak tadi memang da blog, penah gak tersesat ke sane 2 3 kali.. then bile akak datang, sembang2 lak ngan dia. Lorr.. ore Klate gak upeny2 (mule la kecek oke xdop cakap2 dah). Name blog KAK AYU memang unik.. NASI KERABU BUAH TANJUNG (makanan owang Klate kot). Sile2 la terjah sane oke.. Btw, Kak Ayu, hubby n their son IMRAN sangat2 baik n peramah (tingat care Imran cakap.. Imran poce la, cam comel jep).
Oke.. done part meeting wif other blogger. Skang part GTD lak (aku x pandai nak komen2 sal muvie neh). Cite neh agak romantik, tapi da sesetengah part yang aku ase borim then pleasshh g tengok after pose oke (t batal lak pose kowang). Bagi aku cite neh bese2 jep.. cite The Backup Plan still da best romantic comedy film ever tapi sangat adore ngan Drew Barrymore yang sangat kompiden pakai lipstick merah menyala.. sangat canteq oke!! So kowang2.. samat menonton GTD bile kuar nanti oke, pleashh jangan terpengaruh ngan aku.. hehe


p/s1: Hero TBP lagi encem+tough.. i like!!
p/s2: tengs awak, teman mam kat Old Town dat nite :)
p/s3: act nak cite sal Step Up 3 tapi idea len lak datang.. huhu

www.tips-fb.com

6 ulasan:

Unknown berkata...

Kenal gak akak Nasi Kerabu Buah Tanjung. Wah, bestnya terjumpa kat luar :)

Unknown berkata...

mmg bez pon bl leh jpe n sembang2 real life.. hehe
bl lak nk jpe akak lak, nk tgk bakal baby =)

Unknown berkata...

hua hua..ngeri nak menjawab nie..ade jodoh kita jumpe la ye..hehe :)

Unknown berkata...

ngeri ke??? hehehe.. oke2, da jdoh kte jpe yea

akuzle ayu berkata...

zana, bole jer nk jmpa akak bebila pree.... tp kne plan baeeekkk punyo...eheheheh

misz: akak mujuk Imran, bwk dier g aper tuh? animal farm ker haper.. baru mood dier ok sket, kalo idok nk dokong ngan abah dier ajer, udohler org tuh sakit lutut....ehehhehe...anwy, nice knowing u lah... kebetulan laks 1 kapal then tmpt tinggal laks agak dekat.... tp tuhlaa x leh sembang lelama... maybe next time kots kan?

Unknown berkata...

kak ayu: ouh.. animal farm 2.. tau2.. 2 la cian dia xcited nk tgk muvie.. hehe
2 la pasal.. kebetulan lak.. hehe
xpe2 mybe nxt time kite jpe lagi yea kak.. nice knowing u n famili gak :)