::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 28 Ogos 2010

::ADDICTED KE?::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM.. epi weekend sume!!!!


Sonok x weekend?? Hehe.. aku keboringan here (2 la.. sape suh ponteng class.. padan muke!!). Oke2.. entry neh bukan nak cite sal aku borim @ pape yang berkaitan dengannya. Neh nak cite.. aku dapat AWARD lagi!!!! Teruje2.. sebab dalam minggu neh jep dah dapat 2 3 award (meroyan jep, padahal owang len pon dapat gak ciap lagi banyak dari aku).
Yeayyhh.. aku dapat ADDICTED BLOG AWARD dari my adeq iaitu Afiq. Tengs a lot Afiq tapi addicted ke akak neh?? xpe2.. da namemya blogger so kena la addicted ngan blog.. huahuahuahua


Time 4 da task oke;

1. Korang kena copy paste banner ni kat side bar n link sekali
emm.. aku x nak wat leh?.. ase cam side bar 2 dah crowded sangat la ;p

2. Wajib jadi my sweet follower.. sebab dari sini kita boleh tengok berapa ramai yang betul2 addicted to blog.. huhu
lorr.. op coz la akak yang sweet2 candy neh dah jadi follower Afiq

3. Tag 5 orang blogger yang memang kamu addicted dengan blognya
yaty@yasha
kak ayu
asy
cokiecokie
kisah 69

4. Berikan 5 perkara, kenape anda suke kepada pemberi award
dia aku anggap adeq
dia pon salu jenguk2 blog aku yang ntah pape neh
dia gak jadi rakan subahat dalam GA kat blogshope aku
sebab salu bagi award2 bez
rase dihargai :) tengs adeq

5. Berikan kata2 ucapan kepada pemberi award
wahhh cam nak bagi ucapan raye lak.. pape pon tengs a lot oke. Teroskan menulis d blog adeq yang sempoi 2, semoga teros success dalam study, bisness, blogging n sume la kan.. ameen


Oke2.. dah nak dekat berbuke dah ni.. Aku pon nak g prepare pe yang patut, makan jangan melampau2 oke.. tiru cam aku, kueh jep (padahal diet.. huahuahua). Samat berbuke sume!!!! Yang mendapat award sile amik oke.. as usual, dont shy2 cat oke :)

www.tips-fb.com

6 ulasan:

PuanPepel berkata...

sy juga addicted~!

Unknown berkata...

kekekeh.. once dh jd blogger neh msti addicted nya :)

alkisah69 berkata...

time kasih

Unknown berkata...

same same :)

akuzle ayu berkata...

hoke2... nnti akak wat yea? now neh ponek lagik, br blk dr umah Opah kt Perak...huhuhhuh... anwy, tengkiu, dik...

Unknown berkata...

kak ayu: no hal kak wat bebile pon xpe janji wat.. hehe
same2 :)