::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 28 Julai 2010

::SERABOTTT::

Bissmillah..
Ya Allah, Kau tabahkan lah aku dalam menghadapi dugaan Mu 
aku tau Kau hanya menguji hambaMu yang mampu dan layak diuji
aku tau Kau memberi ujian ini untuk menguji keimananku, kesabaranku
moga aku akan memperoleh hikmah daripada ini semua
ya Allah Kau berkatilah aku dan keluargku..ameen

Ya Allah..baru jep aku ase leh bernafas semula
tibe2 dugaan 2 datang lagi
mampukah aku???
bukan aku mengeluh cume sekadar berkongsi ase
cukup kuatkah aku tuk hadapi ni sume lagi?
kat mana aku nak cekau lagi dalam keadaan mendadak camni
mana aku nak cari? serabotttt nya!!!!!
tapi akak janji, akak x kan kecewakan mama
insyaAllah akak akan usahakan
mama kena sabar eh..akak x suke bile mama cakap cam2 tadi
akak x nak mama lemah semangat, sume neh ujian tuk kite




p/s: aku betol2 ase down, kawan2 doakan aku n kuarga dapat kuar dari masalah neh


www.tips-fb.com

2 ulasan:

cokie berkata...

syg , kenapa ni ?
ape2 pon hope you kuat ok .
Allah selalu ada :)

Unknown berkata...

emmm..idop xpenah sunyi ngan dugaankan dear
yup..Dia sntiase ada tuk kite
tq dear cayunk (",)