::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 2 Julai 2010

::AKU DEMAM TAPI BLOG RINGAN::

ASSALAMUALAIKUM..

OUCHH..sangat xbez bile badan ase xlarat
idong pun mula berair..arghhh
kepala pon berat jep
ari neh rest kat umah jep..cian kakNaha xdapat dengar aku present sal dream aku
sowi kakNaha,next time oke
en.Z kompem suh aku replace..ouchh tambah lagi 1 ari tuk practical
tapi xpela..xkesah sangat pon yang penting kesihatan kan?
2 la sape suh aku redah ujan lebat semalam??
degil!!!hehehe..=)
tapi sib bek x terok sangat pon demam neh sebab still leh jenjalan2 kat belog owang len..kekekekeh
doakan demam neh jap je eh..nak ciapkan data entry la
nak cepat2 dapat duit..nak mam nasik (saye mish nasik tau)

Tadi jenjalan sambil tahan ase saket kepale
jenjalan alam maya jep yang mampu
termasuk lak kat 1 belog yang 1st time masuk
iaitu belog akuDia&kaMu,da 1 entry yang memikat ati aku
sal canne nak tau belog kite neh ringan @ berat
kire lambat @ laju time owang masuk melawat
then aku try p kat web yang tuan belog bagi
kowang pun leh try..klik jep [SINI]

Aku dah try n hasilnya:-

Alhamdulillah..both belog aku neh ringan jep
so kompem kowang2 yang datang belog aku leh senyum,xyah tunggu lame2 kan
aku pon leh senyum jep coz xyah le delete pape widget pon
g pon belog aku xde banyak widget kan??
tol ke kowang loading page belog aku neh jap je??
kot le web 2 nak memperdaye aku yang demam neh..hehe

Aku pon xnak le cite banyak nape belog kite kena ringan..xmo berat2
bagi aku senang citenya tuk mudahkan owang len..xyah buang mase tunggu lelama kan
bile dowang ase senang xde la dowang ase mnyampah nak datang lagi
so..leh la up traffic kan???

Oke..mo tido jap..kepale pon perlu diringankan..hehe

www.tips-fb.com

0 ulasan: