::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 18 Jun 2010

::SPECIAL FOR MS.W::

ASSALAMUALAIKUM..

Selamat pagi sume..=)
cepatnya mase berjalan..dah ari Jumaat pon kan
esok dah cuti..xSABAR!!yeaahhhh

Lagi suke sebab i half day jep keje..kekekeh
supervisor xde kat opis 1 ari
so leh half day
pas keje nak g interview tuk part time job lak
data entry clerk jep..doakan aku dapat keje 2 eak
coz i really need it!!!pleashhh..(",)

Entry neh special n khas tuk my bezfren
my gurlfren yang aku anggap dah cam akak aku even kadang2 pangai ngalahkan adeq aku..huahuahua
jangan marah eh MsW
aku mula kenal MsW time part1 diploma kat Arau lagi
dulu kitowang g klas sesame..study sesama..soping sesame..mam sesame
pendek kate sume sesame..suke duke pon sesame
till sambung degree pon kitowang still sesame..1 bilik g
kire memang manyaaakkk giler la kenangan suke duke kitowang sesame

Tapi kitowang terpakse berpisah dah skang
kena la aku duk sensowang kat perantauan neh
MsW terpakse wat practical training kat Klate
emm tapi lum dia stat practical dia da datang Shah Alam
seminggu dia lepak ngan kitowang kat cni
emm kire kenangan terakhir la 2
cehh..padahal dia dah janji nak datang melawat tiap2 bulan
so..still waiting her

Kat cni aku juz nak share pics time kitowang anta MsW kat LCCT
yang g anta dia ari 2 MrA(wajibla kan sebab BF even demam yang tenat),MrE(yang makin kurus..jelez!!) n MsM(our driver..kekekeh)
so,saksikan lah saat2 yang sayu (sebab dalam kete 0tw balik MrA nyanyi lagu kecewa ditinggal kekasih)
tibe2 mamat 2 jadi jiwang..sabar eh MrA
jum..layanzzz

**MsW n MrA yang sayu..kekekekeh

**MrA wif bearbear from MsM n i for MsW

**MsM..mbak supir yang cun bangat..tahniah kamu grad malam neh

**MrE..pink fan!!!

**MrE n i..cbok jep nak interframe..huhuhuhu

SEKIAN..mish u damn2 much my gurlfren!!!

www.tips-fb.com

3 ulasan:

Amy Abdul Rahman berkata...

Suke la jengah ini bel0g, lagu nye best ! :)

DAMAN berkata...

OwCh!

Kaknik berkata...

salam adik ..sila ke blog kaknik nanti yaa..jenguk2 apa yg ada ..www.superkaknik.blogspot.com