::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 13 Jun 2010

::50 sen UNTUK GAZA??::

Assalamualaikum..
selamat pagi sume..(",)

Pepagi kena senyum2 kan..baru murah rezeki
pepagi pon xleh moody2..even ati kat dalam neh ase cam nak tampar owang jep
oke..lupekan dulu personal nyea hal

Skang neh aku nak cite sal SMS..tau??
yang tengah hangat bercenta aku ase dalam sehari tuh beratus kot SMS
yela..bangun pagi,sms gud monim
nak bekfes..sms u dah bekfes??u bekfes pe??nak i suap??
haha..dah2,mepek lak

Aku xkate salah pon sebab aku dulu pon cam2
juz pe kate dalam duk SMS owang yang dicenta 2 kowang cube2 gak SMS tuk GAZA
charge 1 SMS,50 sen jep
yela..nak g sane,takut kapal kena tahan ngan YAHUDI laknat kan??
nak boycott barang dowang pon,yang merokok..emmm??
nak join demonstrasi,jauh lak kan??
so,ni la salah 1 care kite nak menunjukkan sokongan kite
jum..!!



Thanx bebanyak kat sedare Ben Ashaari yang berkongsi info
tuk keterangan lanjut sile ke web PEACEMALAYSIA..tq

www.tips-fb.com

1 ulasan:

Abu Luqman berkata...

salam sapa yang tolong suap breafast tu..mcm mcm ye