::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 13 April 2010

:: WAHAI HATI ::

YaAllah.. aku bermohon jua hanya padaMU
Kau kuatkanlah hatiku
semangatku.. jiwaku
Kau tenangkanlah sekeping hati ini.. perasaan ini


Oke la sume2
sowi about last entry.. terlalu emo mungkin
plus ngan keje2 skola yang berlambak2 di ujung sem begini
sebagai manusia bese.. hati ini memang sangat rapuh
bila dikhianati.. cam rase nak bunuh owang pon da gak
tapi sape la kite ni kan
dah takdir.. akhirnya begini
berakhir sudah sebuah kisah kaseh

Kisah kaseh yea.. bukan kisah centa
kisah centa hanya tuk suamiku (insyaAllah akan da yang tercipta tukku)
kisah centa abadi hanya tuk Penciptaku
kisah centa sejati hanya tuk kedua ibubapaku
kisah kaseh abadi hanya tuk adik2 ku
hanya kuargaku yang menghargai n mengasihiku setulusnya
kisah sayang tuk sume yang menyayangiku
tuk sahabat2 ku

Bahagia la wahai hati
lupekan yang burok2 ari semalam
final exam dah xlame
usaha perlu dilipatgandakan
doa perlu ditambahkerapkan ketulusannya
tawakkal perlu seikhlasnya

Kawan2.. doakan aku yea
time kaseh juga tuk yang memahami..=)
hati ini mau gembira skang

**sudey lame xupdate itu barang jualan.. hehe
xlame dah.. b4 stat 1st paper insyaAllah akan update ngan preloved item**

www.tips-fb.com

2 ulasan:

NichKhun berkata...

ney baru betul miss terra.. lepas da jatoh jangan tak bangun da.. kalau ase saket sangat lepas dah jatoh akibat orang tolak.. sila lah duduk.. tapi duduk sekejap saje ok..

lepas tu bangun balek dan cari balek orang yg da tolak awak jatoh tu.. dan katakan pada dia yang awk boleh bangun walaupom dia tolak awak.. even berkali2..

good luck final exam ye.. sem ney saya takde final.. oyeahh!!!

miss terra~SF~.STYLE.EDUCATED berkata...

emm TQ sgt2 na0mei
ari ni xnk stdy g..esk br nk stdy
sbb esk mlm da test..hehe

saket sngt..tp rsnya dh bgun even jln pelan2 jep xleh nk lari2 g

jeles tau..tngu la sem dpn terra pon akn xde final exm