::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 14 April 2010

:: DINNER PRE GRADUATION ::

Assalamualaikum..selamat 15/04..hehe

Hadapi sumenya ngan cenyum2 salu k
dont mudy2 k..t cikuthe n na0mei xske saye dah
tibe2 mention name dowang..haha

Actually time tulis neh emosi aku xstabil
tapi aku nak sangat share ngan kowang2 sume sal semalam
semalam aku g dinner la
khas tuk dak2 final sem in faculty of business management
sem ni jep baru 2 kali aku g dinner
n sem2 lum ni xpnah pon nak involve ngan sume neh
dari diploma g aku camni
last sem baru ase nak attend sebab dah last sem kan
nak da kenangan ngan course-mate

Petang semalam ramai tuang class SM
reason??xpasti
aku lak..sebab follow msW n msH shopping last min tuk dinner
jum usha pe dowang beli


**ni yang msW tingin..n mrA pon ske..aku pon ske gak yang neh
cantek x??
Tapi..msW beli yang len last2

-

-

-

-

-

-

-

-

-


**yes!ini yang msW beli..yang msH beli xsempat nak snap
banyak g yang dowang beli tapi xase nak snap
haha..aku memang emosi xstabil lol


-

-

-

Tuk kamoo2 sume ni da beberape pix tuk kamoo2 tonton
hehe..xley banyak2 t ingat aku nak publisiti murahan lak
eh lupe nak mention dinner 2 temanya masquerade nite
berlangsung lak kat SACC CONVEC
pe eh nak cite g
aku have fun gak even da sumthing happen n suasana xwpe hepi among my gang la..
lagi 1..makanan dia..bukan not bad tapi cket ok jep
sume cakap SACC ni kedek..hehe
aku xley nak cakap pe sebab aku xley nak makan banyak
sebab xde mud time 2
tapi still cenyum2 bl d snap..hehe
k la enjoy da photo k


ini adalah MISZ TERRA k..haha
gaye tudung ini adalah rekaan semate2..
try n error beberape min lum g dinner
n itu bju sume adalah ehsan dari msH n
msCPT


ini pula adalah cikembong
kami adalah claz-mate
mask itu dibeli oleh beliau n kerana beliau saye leh on9 ari ni
TQ kaknur!!!xoxo



n ini ma pix ngan cikuthe oke
gojes kan dia..hehe

**Actually banyak g nak tunjuk tapi asenya cukop la
nak lebey2 usha FB oke..XOXO**

www.tips-fb.com

2 ulasan:

utHe mauRa berkata...

waa..
tantek nye pic kte bsama
i like la..
:-)

xmo mudy2 k
:-)

Unknown berkata...

hehe..mmg saye ske pix 2
uthe mmg cantek mlm tuh..=)

xmudy2 dh..mo stdy2

TQ