::MY LUVLY DEARIES::

Jumaat, 2 April 2010

PERGI **

Semlm i sleep early than ussual..xtau npe
ngantok sesangat n rase 2 3 ari ni memang banyak tdo..huh*
so, terlepas sudey 1 cte
1 cte sdey bagi aku..=(

Awal pagi tadi around 0030 camtu seowang yang selalu menghepikan kte telah pergi
pergi yang tidak mungkin kembali
abang Din Beramboi @ name sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri
abang Din yang baru berumo 43tahun (lbey kurang my mum) meninggal di ICU Hospital Selayang
sebab musabab sakitnya xnak la aku cte sebab aku pon kurang pasti
kat paper gtau len..kat FB afdlin shauki n FBI lak cakap len
idop neh singkat sangat kan
same2 la kte doakan kesejahteraan arwah abang Din..sedekahkan AL-FATIHAH
n takziah wat sume family arwah Abang Din terutama wife n 3 anak..=(

Pas neh xdapat dah nak dengar celoteh abang Din tiap2 pagi
pak Nil pon dah xde sahabat menemani di konti
wat pak Nil..be strong k

Trase idop neh terlalu sekejap
dah lame xmuhasabah diri
wat kawan2..aku nak minta maaf andai pernah berbuat salah ngan kowang tanpa aku sedari
MAMA, ABAH..akak pon nak minta maaf andai selalu wat kowang risau..sdey..terluka..marah
mungkin da dosa yang xternampak..akak minta ampun yea

*Emm..lum wat pape 2..pk dulu
jangan ingat jauh dari family leh wat pe je
maybe family xkisah kte nak wat pe je..
tapi sanggup ke kte melihat mak ayah kte malu @ menanggung dosa kte nanti
anak perempuan leh menarik bersama ayah mereka, suami mereka n juge sedare lelaki mereka ke neraka kelak..
2 sekadar yang aku tau*

##SETIAP INSAN PASTI MERASA..SAAT PERPISAHAN TERAKHIR##


www.tips-fb.com

0 ulasan: