::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 3 April 2010

: : NEW VOICE : :

0uchh...=)
the whole day lepak kat umah jep
dah 2 3 ari neh asyik terdengar2 sore NANCY AJRAM
sape NANCY AJRAM 2 kan?? (kompem da yang tertanya2)
aku pon bukan kenal sangat kat NANCY AJRAM neh
tapi ni da cket info sal dia
Nancy Nabil Ajram (Arabic: نانسي نبيل عجرم‎) (born May 16, 1983) is a multi-platinum Lebanese singer and Goodwill Ambassador for the UNICEF
By 2007, Ajram had sold over 2 million records ranking 3rd best selling female artist in Lebanese history
n dia satu2 nya singer perempuan yang jadi spokesperson tuk coca-cola kt Midle East n Arab world
banyak lagi la yang membanggakan dia neh
juz 1 je la yang xwpe nak gemar.. 4 me she's too sexy
n actually leh nampak ketara yang dia pnah wat plastic surgery
4 more info.. juz google k @ straightaway ke official web dia http://www.nancyajram.com..(,")

Rase2 nya ari ni jep aku xtau dah wpe banyak kali aku dk ulang dengar lagu dia
+ lagu BECAUSE by JESSICA MAUBOY (dua2 lagu frust.. adakah aku kecewa?)
da 1st baby yang wat aku jatuh chenta ngan dis minah tajuknya "ENTA EIH"
ntah le..even xpaham sangat tp aku still ske sangat lagu tuh
lagu cdey actually.. sakitnya ble cinta dikhianati..=(
tp aku xjumpe english lyric 4 dat song

Tok lagu dia yang lain aku jpe la
ble di translate kan.. indah gak upenya
dah la melodi arabic ni cam membuai jep
bez sangat..ske3



NANCY AJRAM..before n now


++MA ANDEKSH FEKRA++
yes..the most precious one in my eyes
yes..you are everyone to me
my feelings for you are greater
than any other feeling
I love you with a love beyond love
I love you with a strange love..

www.tips-fb.com

0 ulasan: