::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 21 April 2010

::BILA TERRA STUDY::))

Assalamualaikum

Terase lame benor dah xupdate ini blog..hehe
bz study n celebrate bfday my BFF, msW
epi bfday sis..kudoakan agar dirimu diberikan yang terbaik dalam apa jua yang dikerjakan n diusahakan..ameen
t aku wat entry khas sal celebration beliau nya bfday oke

Skang neh nak cite sal study..huhu
1st paper aku ari khamis neh oke..(sangat takut+xsabar)
1st paper neh xde la mencabar sangat sebab juz 2 jam kredit n sal hubungan etnik
satu2 nya paper dalam bahasa Melayu oke
tapi sebenarnya sangat la mencabar bagi aku tuk menghabiskan pembacaan neh
skang aku da 2 chapter g..(go2 terra, u can do it cutey..ahakz)
cuaca yang mesra alam n bantal yang mesra kepale salu bagi aku tekanan
adoii..ngantok glos bile sampai bab2 100% baca neh


Tapi aku kuatkan semangat sebab aku dah janji ngan mama
final sem neh kna wat leklok
sebab aku tau mama xnak anak dia lame2 kat cni
jauh dari mate dia..hehe
cayang mama..doakan akak salu yea mama

Dah 1 ari aku study jep
nak kuar bilik pon malas
nak kuar umah lagi la
sib bek da makanan di kala perot menyanyi2 lagu gurindam
aku bantai masak jep pe yang da kat dapur
so ni la resultnya..jum usha


~

~

~

~


n ni pulak pe yang terjadi kira2 2 jam pas mam bihun tersebot
gler comey kan aku tido??(agak2 sape yang amik pic neh kalau aku tido??)
pasan tahap gaban gak aku neh..=)

~

~

~

~

~

~

~

~

Tol kan comey???hehe

**DOA B4 STUDY N B4 MENJAWAP SOALAN..BISMILLAH..ALLAHUMMA ALHIMNI RUSYDI WA A'IZNI MIN SYARRI NAFSI,RABBI ZIDNI 'ILMAWWARZUQNI FAHMA..AAMEEN..tQ t0 FEZZ-ANNA & kawan2 doakan kejayaan aku n kite sume oke**

www.tips-fb.com

0 ulasan: