::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 17 April 2010

:: AL-FATIHAH ::

Assalamualaikum kawan2..

Tadi baru jap aku di kejutkan ngan 1 berita cdey
seowang lagi anak seni yang aku minati telah meninggalkan kite
berita kematian ACHIK (SPIN)
nama arwah yang sebenar adalah Abdillah Murad Md Shari
n arwah baru umo 28 tahun

Aku tau sal kematian arwah pon sebab terbace status kawan lame kat FB
try google n berita tersebut memang btol
arwah terlibat dengan kemalangan jalanraya kat Likas
katenya arwah tumpang kawan n arwah tersepit then kete 2 terbakar
kawan arwah sempat kuar..

Takziah kepada isteri arwah n sume ahli kuarga arwah
banyak2 kan la sedekah AL FATIHAH tuk arwah

Aku masih terkejut n sangat cdey
aku yang memang jiwang neh sangat meminati arwah n lagu2 kumpulan SPIN
semoga roh arwah tenang di sana n di tempatkan bersama2 owang yang beriman..

**HIDUP N MATI KETENTUAN ILLAHI..USIA BUKAN PENENTU, SUDAH BANYAK YANG BERLAKU DI DEPAN MATA..SAME2 LA KITE MUHASABAH DIRI..JADI HAMBA YANG MENGENAL PENCIPTANYA**

www.tips-fb.com

2 ulasan:

Unknown berkata...

innalilah...al fatihah buat arwah...gua pun agak terkejut....tbe2 kat fb ada fan group alfatihah tuk achik spin...ingt guraw2 ke pe...huhuhu
thankx for ur wish...
FOR U ALL D BEST TOO...GUD LUCKK..DO DE BEST U CAN..OK..

Unknown berkata...

shah: yup..mmg sgt trkjut..cdey sal arwah din beramboi pon lum ilg g
skang arwah achik lak..
dh smpi mase dia kn..

thnx a lot..hope we'll doing fine n better