::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 2 September 2010

::IZINKAN SAYE??::

Girls Myspace Comments
(neh entry gedik.. sowi sangat yeap, x digalakkan tuk bace n kutuk2 oke.. juz doakan kami yea)

Khas untuk awak =)
Maaf.. saye x mampu nak membalas (fon dah mati)
x sempat saye nak war2 kan
Saye minta maaf andai saye x sempurna
Bukan x nak turuti kemahuan tapi bagi saye mase ley?
Izinkan saye sekejap jep.. x lame pon
Awak jangan wisau ley?
1 dunia dah saye khabarkan saye dah da yang punya
Dan saye milik awak
Saye nak bff saye kenal awak dulu baru saye kenalkan awak pade sume
Bukan saye x nak owang kenal awak
Awak jangan la salah faham yea
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Andai kehadiranmu hanyalah menghiasi mimpiku
Izinkan aku terus dibuai lena tanpa pernah
kutakuti kau akan lenyap
dari pandangan mata
Izinkan aku begini andai kehadiranmu hanya bisa
aku saksikan tika berlabuh tirai nyata
tika datangnya ilusi


p/s: awak, tengs 4 everything (^.*)




www.tips-fb.com

6 ulasan:

FyZa berkata...

huhu..kenapa nie..

eh bes x cita 2? nti gtaw fyza eh..;)

doakan kbhgiaan kamu dear..

miszTERRA_SF_ berkata...

xde pe dear.. hehe.. gedik terlbey
cte mn 1 dear.. going the distance?? borim cket la tp mmg lawak 18sx.. huhu ssuai tuk suami istri
step up la mmg sgt2 bez.. awesome
tengs dear pray 4 us :)

Arisa Mihashi berkata...

wow.utk sape tuh?utk saye ke?kih3.

NARDtheNERD berkata...

wow..
love is in the air...

=))

misyamissyou berkata...

ngeee..de merpati la atas pokok tu..hehee

miszTERRA_SF_ berkata...

owh.. im blushing.. huhu
pape pon tengs ol sudi bace karangan ke puisi ke yg ntah pape 2