::MY LUVLY DEARIES::

Rabu, 25 Ogos 2010

::HARGAILAH MAK KITA::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM..

Jum kite tengok 1 video (pleashh jangan bosan coz aku asyik post video jep). Menangis aku tengok video neh tau x?? Lantak la skang aku duk kat opis pon (En.Zahed dah balik so leh la aku nak nanges air mate darah pon).


Pe pendapat kowang?? Kowang2 jangan nanges lak cam aku eh.. aku memang manje cket 2 3 menjak neh (touching terlebey). Hopefully, once aku dah berjaye @ juz dah dapat keje n dapat pegang duet sendiri aku x akan lupekan janji2 aku kat mama.. InsyaAllah.. sayang mama sangat2. Ibu, mak, mama, ummi, bonda @ pe sekali panggilan tuk insan yang lahirkan kite, mereka adalah insan yang sangat berjasa kepada kite.. tiada insan len yang mampu gantikan tempat mereka.  Sebagai anak, sudah menjadi tanggungjawap kite tuk hormat n menjaga mereka pulak bile mereka dah x berdaya. Sayangilah mereka selagi mereka masih bernafas, masih mampu tuk membelai kite.. jangan sampai terlambat oke!!

p/s: penat nak jage ati owang neh.. ouhhh Prof, pe lagi yang x kena ngan thesis saye???

www.tips-fb.com

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tq ya..k ros singgah dan up traffik pulak dcni...:)

ros berkata...

tq ya k ros singgah & up traffik pulak dcni..:)

Gen Fujita berkata...

very smart short film