::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 26 Ogos 2010

::ENTRY TERTUNGGAK;- SAHUR TIME::

Girls Myspace Comments
ASSALAMUALAIKUM..


Mule2 nak tanya.. esok Selangor cutikan??? Then nak gitau, oleh sebab 2 aku pon cuti gak esok.. yaeyyyyhhhh!! =) Sangat suke+hepi oke coz leh la berjimba2 kat umah sambil bace novel esok (da 3 novel kot yang dah lame beli tapi lom sempat bace). Aku sangat windu tuk manje2 ngan novel2 aku oke. x sabarnya nak nunggu esok.
Esok Selangor cuti so aku ase mesti ramainya warga Selangor yang akan kuar bersahur kat luar japg.. Termasuk la empunya blog neh pon, xpon tapau jep coz aku memang kat luar skang neh (entry neh telah d auto publishkan oleh aku yeap). Hajat d ati nak suh owang 2 banje pizza tapi kite wait n see je la eh pe yang aku bakal dapat.
Skang aku juz nak share saat2 (jiwang lak.. adeh) manis aku bersahur ngan kawan2 aku yang same2 dari UiTM Arau.. Act malam 2 kitowang g karok kat Klang Parade.. saje nak hiburkan Ms.W yang akan kembali ke Klate. After berkarok x sampai sejam (giler x puas ati.. dah salu kena tipu kat situ tapi gatai gak nak g situ lagi) kitowang pon terus ke Shah Alam.. specific nya ke Seksyen 7 n sebetolnya ke Khulafa' Bistro tuk bersahur. Memang cam wajib lak, asal g Seksyen 7 mesti nak kena mam kat mamak. Aku layan jep mamak kat Shah Alam tapi mamak tempat len memang aku x kan masuk (don't ask why oke)
Jum layan pics jep eh ~~~~~
Mr.O yang sentiase comey n hot.. today is ur bufday rite?? Epi bufday dear!!!
Mr.D n Mr.P yang sentiase poyos. Jangan x tau, sore Mr.D memang sangat bez :) (tibe2 lak ase nak puji kau!)
Me n my munchkin yang sangat cun.. Ms.H memang suke amik pic sambil muncung ala2 muncung itik bak kate Samad
Kapel yang jap oke jap idak.. aku pon mule x paham ngan status dowang tapi pape pon jadi dowang tetap aku anggap bezfwen ever.. (wei aku windu nak g klas same2 4 owang sampai mimpi2 tau x)
Oke2.. ni dah last picca oke (jangan duk kate borim2 sebab tengok picca manyaaakkk). Cam bez x? Neh je la makanan yang sempat snap coz yang neh last sampai.. yang len dah selamat masuk ke perot masing2. Neh ialah cheese nan oke n neh kepunyaan Ms.W n Mr.A.. Aku pon suke cheese nan tapi yang kat Hakim je la.. If datang Khulafa' aku layan roti pisang jep.. yummmy!!!

Pe lak makanan kat mamak yang kowang ase bez??? (tapi kowang layan ke mamak?)

p/s: malam neh time 2 layan muvie free lagi dari nuffnang.. im loving it!!!

www.tips-fb.com

6 ulasan:

akuzle ayu berkata...

heheheh... dh dapek ker mkn pizza??

Unknown berkata...

x pon kak.. abis muvie pon kul 11, pizza dh ttup.. kempunan la sy :(

suziesanji berkata...

menu feveret, Roti Bakar Telur Manis Cheese, sedap....
selalu order,
"ane, RBTM cheese 1" hehe.. sebab name panjang sgt.

Unknown berkata...

wahh mmg pnjg pon nme mkanan 2.. x penah g t leh la g mamak kt s.a mntak RBTM cheese 1 ane.. hehe

suziesanji berkata...

klu mapley kat sini, die wat sedap~~ hehe..try la ye

Unknown berkata...

Bley2.. akn try sbb sis suzie yg suggest :)