::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 24 Jun 2010

::TESTING TESTING::

ASSALAMUALAIKUM

Dah lunch kawan2
canne ari kowang sepanjang pagi neh..oke??
pagi aku..agak bez gak
da special class ngan kakNaha (salah sowang director tmpat aku practical)
bez n berguna sangat class dia
class self-development..sal universal law
details g sal LAW ATTRACTION
t len kali aku cite eh..ilmu kan kena share

Ari neh gak aku bertuah sangat dapat kutip ilmu
dari kakNaha n kakHainee..both director
aku cakap yang 1 day nak invlove dalam real estate business so dowang banyak bagi tips
thanx maaanyyyaakkk yea akak berdua

Oke..skang aku nak kowang test mate jap
try tenung pic neh..~~


Pe yang kowang nampak??
my fren cakap if nampak pusing cket2 jep tanda owang 2 tenang
if pusing tuh pusing2..penim pale means kowang banyak prob

Selamat mencube yup
aku dah try n alhamdulillah..ketenangan itu milikku..

www.tips-fb.com

1 ulasan:

ryan'sluver berkata...

akk pun dah cuba..tenang..yeaa tenang sbb ari ni jumaat, esok dah cutiiii..hik3 cuba try ari isnin sok, mesti penin2 pale..