::MY LUVLY DEARIES::

Selasa, 29 Jun 2010

::AIZDEAN - FIGURA HELANG::

ASSALAMUALAIKUM..

Dari pagi aku duk tatap lappy kucayang neh
blogwalking+download muvie (tenet opis neh laju giler..suke!)+bace on9 paper
busan xrutin kat opis ari neh??
lambatnya kul 4.30..mo balik..huhuhu
sangat tiada semangat even dah tempek lagu semangat aku (GEMURUH) kat board depan mate
tiada MsE maknanya tiada keje la aku kat opis neh
supervisor xnak t MsE tertinggal pape if dia ajar @ bagi task kat aku sowang jep
think +ve oke..ni la masenya nak godek2 tenet cari info..yaeh2!!!


Dalam duk godek2 tenet tanpa sempadan neh aku terbace 1 cite sal sowang anak mude asal Malaysia
skang study kat Jepun..sambil2 2 dia jadi penyanyi n femes kat sane
even..da owang mesti xsuke coz involve in entertainment industry
tapi aku kena pandang neh dari sudut yang len
sudut +ve..dia memang talented..nice song
nak dengar lagu2 dia..cari jep kat youtube oke
Eh,sape dia???lupe nak intro..hehe
sowi2..dia dikenali as AIZDEAN
aku ase bangga n bagi aku dia bak helang
action differently to achieve his dream
dare to change,dare to try..yela ingat senang ke nak blajo bahasa Jepun hah??
then ingat senang ke nak compete dalam industry J-pop neh??
kompem dia da semangat yang tinggi,cite2 yang tinggi
yang pasti gak dia memang seowang yang salu berfikiran +ve
pape pon..aku suke gak coz dia still ingat tanah tumpah darah dia neh
dia skang da kat cni till 10 July..kalau la dapat jpe dia kan???
wahhh..angan2 la ko..hahahahahha

Nak tau more sal AIZDEAN???p usha web dia cepat!!tekan jep [SINI]
nak usha gak berita sal dia kat The Star Online??tekan lak [SINI]


Stylo kan dia neh..bese la kat Jepun memang camni style nya..hehe
picca neh sume aku kidnap dari FB fan dia..hehe
thanx coz provide me this stylo mylo picca..nak usha FB dia??
search jep AIZDEAN oke

K la..mo sambung bace paper n blogwalking
kepada AIZDEAN..wa respect lu der..hope teros berjaye oke
jangan lupe asal usul sudey..peace!!!

www.tips-fb.com

1 ulasan:

FyZa berkata...

wah bgus ek..solute kat dia..style pun dah mcm budak2 jepun..huhu