::MY LUVLY DEARIES::

Isnin, 3 Mei 2010

:: BLOGGER AWARD..TQ!! ::

**NI 1ST AWARD AKU DAPAT MALAM NEH..CANTEQ!!

~~~ 1. buat entry tentang award yg cntik ni

~~~ 2. copy badge 'Beautiful Blogger Award'

~~~ 3. ucapan terima kasih dan letak link pemberi award pada
entry tersebut

~~~ 4. senaraikan 15 blogger sebagai penerima award.

Saye nak say thanks banyak2..ribu2 lemon kat sis SAIEDAH sebab sudi bagi award yang sangat canteq neh kat saye..canteq,xtipu..=)
da kaler pink..rerama..bunga2..sesuai sangat ngan jiwe gadis2 kan??
saye pon arap..ukhwah antare kite neh berpanjangan oke
Cute Bunny Graphics


So bile dah dapat award tuh kena la bagi2 kat owang len kan
emm aku pon nak bagi award neh kat kawan2 blogger yang salu datang
arap2..sudi le time oke even neh sekadar award adamaya..eh bukan alam maya *fuhh

Da award goes to: ~
1. na0mei
2. nuMeeQah
3. abu Loqman (orang kampung)
4. jaya JR
5. ben
6. esther
7. fezz-anna
8. misz uthe
9. cokiecokie
10. wan hazel
11. fuzy
12. Cikembong
13. bujang susah
14. yasha
15. cik paro


Kite beralih ke 2nd award lak
murahrezeki aku malam neh..thank you Allah..alhamdulillah
hehe..ske la..epi pon yea
dah le tadi ase test xwape nak susah juz xckop mase je
insyaAllah everything will be fine..ameen

Ni dia award itu..kalau yang tadi canteq..
yang neh lak teramat lah cute mute..emm
ase nak plok2 jep

**TOL KAN CUTE YANG AMAT??

Act aku dah pnah dapat award neh tapi owang memberi kite merase kan??
g pon rezeki jangan di tolak t majuk lak

1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY , APA PERASAAN ANDA ?
2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
3. NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-
4. THING YOU DONE YESTERDAY:-
5. FIVE WAYS TO BE HAPPY...
6. APA DALAM FIKIRAN ANDA , BILA ANDA MENJADI KAYA ?

Saye pon nak ucapkan sangat time kaseh kat abu Logman sebab sudi bagi award neh kat saye
ase terharu sangat coz neh diberi kepada kawan2 blogger yang salu g blog beliau
kire aku neh pengunjung tegar beliau la kan
n upenya kehadiran aku neh disedari even aku hanya insan kerdil di dunia blogger neh..
Cute Bunny Graphics


Sebabkan aku dah penah dapat so soklan 2 sume aku dah pnah jawap
kecuali soklan last
so xpekan if aku nak jawap soklan last jep

~ Bile aku kaye..pe eh..time belajar personal finance lect gtau kena settle kan tax n zakat..bayar utang (ptptn sekali supaye berkat ilmu yang ditimba)..pastu wat investment cket kat property,beli tanah ke..bawa granny n parents g mekkah,wat haji..renovate umah parents bagi selesa cket..bantu family yang susah..buke bisnes cam cafe @ butik pengantin @ kedai buku then workers dia ofcoz bukan foreigner,aku nak tolong owang Melayu yang nak berjaye tapi da limitation tuk achieve their dream..wat amal kebajikan banyak2 n bagi kehidupan g selesa kat my anak2 if da rezeki n tolong ringankan beban my hubby if dia ada tuk aku..sekian ~

Name yang telah d tag di atas, 2nd award adalah option
terpulang kepada anda tuk menerime @ tidak sebab dulu dah pnah bagi
arap2 anda2 pon epi cam aku time time award neh oke


Cute Bunny Graphics

www.tips-fb.com

6 ulasan:

utHe mauRa berkata...

bkn terra da dpt ke award ne dlu?
hee

SaEidah SyamIelah berkata...

salam miss terra-mudah2an,,kita saling ziarah menziarahi,,dan saling berkongsi2,,ilmu hadiah dan lain2 hehe,,(^^,)

Unknown berkata...

uthe : mmg pon tp tamak nak gak amik lg..hehe

saiedah : insyaAllah..yang ne bek kte sebarkan n contohi

fezz-anna berkata...

wah!!!
terharu!
ehehe
masye..masyeh

Hafiz Ajmain berkata...

Wah, nice award :)

actually, mcmn nak bagi kat award kat org laen erk? huhu

cokiedacomot berkata...

da amek da,tengs syg :)