::MY LUVLY DEARIES::

Sabtu, 29 Mei 2010

::A.B.C.D.E.F...::

ASSALAMUALAIKUM..=)

Dah hampir kul 1.30 pagi skang neh
tapi mate still xnak ngantok
xtau la pasai pew
padahal esok kena bangun pagi
banyak plan nak wat
Ms.W n Ms.M dah lame berdengkur kat sebelah aku neh

So tuk mengisi mase yang terluang aku usha la balik benda2 2 3 minggu lepas
duk pk 2 baru teringat da 1 tag dari MiszUthe yang lum langsai g
so lets do it bebeh..


Bile ditengok balik
perghh..agak mencabar minda yang separa sedar neh
cube oke

A- Actually mate neh dah ngantok r
B- But still nak berbelog g..haishh
C- Cite2 xnak tido memang xley pakai skang neh
D- Da xbley tahan neh..adoii
E- Emm tapi kena settlekan gak benda alah neh
F- Frust ooo sebab dah blurr r
G- Gades2 sebelah dah le dua2 tido cam syok jep
H- Hati pon mula la
I- Ia la kan..xkan kowang xtergoda bile tengok owang len bez jep tido
J- Jangan le jap g aku yang tido depan my lappy cayunk neh
K- Kalau cam2 bek berangan jap
L- Lagi2 berangan sal tutttt
M- Mesti kowang nak tau kan spe tuttt??
N- Never ever gtau kowang..hahaha
O- Over x aku gelak setan camtuh??
P- Pe da hal kan??..lantak aku r
Q- Question mark 2 xyah le kowang jawap..simpan jep
R- Reason dia sebab memang aku xkesah pon..huahuahua
S- Setiap yang aku wat xkan sume nak kena tanya owang??
T- Tah pape la owang yang ske amik tau kesah luar dalam idop aku
U- Usah tanya banyak2 oke..menyampah!!!
V- Very xske ngan owang2 yang ske pakse2..owang xnak jawap xyah r tanya dah
W- Wat hal masing2 oke
X- Xpert person xkan wat owang len menyampah tau x?
Y- Yes..akhirnya!!!!!!!!DONE..lastly
Z- Zero..mau zzzzzz..tQ pade yang memberi tag n yang membacenya

Skang aku nak lak dowang2 kat bawah ne lak wat biar g gempak dari aku oke:
@ MADIHAH
@ COKIECOKIE
@ NUMEEQAH


Okes..sile2 la ea settle kan
mau tido..nite2 sume
Wassalam..(",)

www.tips-fb.com

1 ulasan:

Dzasc Skachers berkata...

wadud nak tinggal jejak kat shoutboxco x boleh, so komen jela okeh.. jangan kata sepam lak :p