::MY LUVLY DEARIES::

Khamis, 22 April 2010

:: 5-FIVE-KAMSAH ::

Assalamualaikum..=) ngeee

Legaaaaaaaa..alhamdulillah
ase cam dah ilang 1 batu berat kat bahu neh
1st paper pagi td asenya berjalan dengan lancar
even cam takot gak sebab sume owang cakap xcukop mase
apsal aku cam terlbey mase lak neh??huhu

Aku ngantok gler act time jwp paper CTU553 (ETHNIC RELATION) td
so aku malas merapu banyak kat essay section
arap2 point2 yang aku ase penting tuh diterime ustazah
insyaAllah..doakan aku yea

Ajat di ati malam neh nak study cket tuk next paper
tp..isyyhhhh
xde tapi2..kna gak stat malam neh sebab next paper sangat susah
n pada 25/5..24/5 lak aku da MUET
cam xckop mase lak..kawan2,doakan aku banyak2 oke
ni sem last aku,xnak le da pape xbez yang berlaku

So,pe aku wat ag kat cni neh..huhu
sebab sebuah janji le aku duk berblog g neh
sebab aku kan seowang yang menepati janji..(pasan sudey)
aku dah janji ngan NuMeeQah le nak amik award dia bagi malam neh
dah lame dah dia bagi
aku jep rabun xnampak oke
tQ my dear
terbukti le aku neh memang semakin tua..uwwaaaa
mungkin tidak..haha

So ini lah award nya..tarraaaaa

Adoii..sume award aku dapat sangat la comey
kali neh dapat bear lak..ase nak plok2 jep
t next year aku nya bufday bagi bear oke..haha
tapi kena jawap soklan lak
jum..(",)

1) 5 nama samaran kamu:

~ SITI
~ TERRA
~ TEH
~ KAK
~ DATUK (blushing tetibe)

2) 5 tarikh penting dalam idop kamu:
~ 01 JAN (MOM'S)
~ 14 AUG (DAD'S)
~ 15 FEB (LIL SIS'S)
~ 31 JUL (LIL BRO'S)
~ 06 JAN (MINE)

3) 5 perkara yang kamu buat semalam:
~ STUDY
~ MASAK BIHUN (hanya aku sowang yang mampu telan..ngee)
~ GAYUT NGAN MAMA
~ BLOGWALKING
~ TIDO (pas penat mentelaah..haha)

4) 5 perkara yang wat kamu gembire:
~ WIF MY FAME-MIA OF COZ (mish my mama n adeq a lot)
~ HOLIDAY NGAN FAME-MIA @ BFF (ase lame dah kite xlepak skali DEWO sekalian)
~ BACE QURAN SEDEKAH TUK ATUK N MOYANG (windu kat ayah,mok n tok chek sangat2)
~ SHOPPING TUK FAME-MIA (skang xde duit pon,xtau ley bagi xadiah ari IBU dis year..arghhh)
~ DAPAT PLOK CIUM MY BABY (kak tie cayang KYNA sampai mati tau)

5) 5 drama/filem kegemaran kamu:
~ PAPADOM
~ ARMAGEDDON
~ PUTERI GUNUNG LEDANG
~ DRAMA BERSIRI CINDERELLA (time tuh darjah5..memang 1 skola giler cite tuh..romantik kan2)
~ DEATH RACE (jatuh centa ngan watak yang sebenarnya dah mati..bcoz his spirit to win)

6) 5 hobi kamu: (banyak la pulak soklan nya..pnat taip neh)

~ MEMBACE (of coz novel n gosip oke..huhu)
~ MENULIS (dulu ske wat cerpen n pembace setianya adalah mama..she's so adorable)
~ TAKING PICTURE (cite2 jangka xwape pendek beli camera canon harga ribu2..glos!!)
~ BLOGWALKING (dah name pon blogger kan)
~ TIDO AFTER MAKAN (kantoi..burok giler pangai)

7) 5 orang yang kamu suka/sayang:
~ MAMA
~ ABAH
~ ADIK2 termasuk KYNA (ol famili aku cayang la)
~ KAWAN2 SUME (sebenarnya dah lbey 5..haha)
~ MY POOH (mish old precious moment wif him..lol!)

8) 5 tempat percutian idaman anda:
~ MEKKAH (hope to bring along my mom n my nenek cayang!)
~ GUNUNG KINABALU (sokong cuti2 Malaysia oke)
~ NEW YORK (hope to meet Donald Trump..ekekeke)
~ AUSTRALIA (Goal Coast waiting 4 me oke)
~ BALI (xde pon dalam senarai act..haha)

9) 5 sebab kamu jawap soalan ini:
~ di tag oke
~ sebab nak dapat award (sanggup lenguhkan jari2 tangan yang mulus neh)
~ sebab yang bagi award neh pon terpakse jawap gak..hahaha
~ saje nak tau bernas xjawapan aku malam2 neh
~ jap g leh tag owang n tau jawapan dowang (adakah same denganku??)

10) 5 orang yang kamu nak tag: (akhirnya!!!!)

~ MISS UTHE
~ BILLET
~ MISS TUERATORA
~ PIKOCOMOT
~ CIKEMBONG

Sila2 la jawap oke..

**UDAH CAPEK..ASE MO TIDOOOOOZZZZ..STUDY????**

www.tips-fb.com

4 ulasan:

Eyqa Zaque berkata...

kui2. kak, bilet dah jawab. hutang next tag key.. :) thank u kak..

nich berkata...

wahh rajen nye miss terra jwb tag.. pnjang kan tag ney kan.. hikhikhik

Unknown berkata...

bilet: baguz2..t kakak pegi usha jwpan bilet oke


na0mei: tau xpe..semlm mls nk stdy so wt je la
mmg sgt pnjg..pnat
hehe

utHe mauRa berkata...

hee
shomey sungguh..
kne jwb ke ne cek terra?
mls nk stadi sm neh
haha