::MY LUVLY DEARIES::

Ahad, 28 Mac 2010

BERGANTI HATI**

Ari ahad..shud b happy kan weekend but..
so,expect wat unexpected len kl k

Dua 3 ari ni br aku realize,byk sgt prob yg da dlm kpale aku
aku try supaye mmbe2 skeliling xnmpak yg aku tgh sdey
tp kdg2 aku pon tewas ng emosi sdri..aku sdey sgt yaAllah

Stdy aku ntah kemana melayang
dlm otak aku hnya famili
i need 2 b strong..to face all dis
pray hard!!!!!!!!!!!!im trying
aku pon xtau dr mn prob ni bermula
yg pasti famili aku dh xmacam dl
aku down sesgt..tmbah2 bl aku tringat kn KYNA
smpai bl kami diharam kan tuk jpe dia???..*huh*

Lil bro,knape kcewa kan ur sis???
i luv u..akak syg adik sgt2 sbb akak hnya da sowg adik lelaki
knape kcewa kan mama n abah???
ksian mama n abah kite
ksian mama kna tngung sume ni,akak tau mama malu tp mama kuat
brubah la dik..be a better son!!!!!
masih lum trlambat..i'll pray 4 u

My fren..mr R
thnx 4 ur advice k
yup..aku kna kuat
yg pnting aku kna bntu famili aku

Cinta????
dh lm rsnya aku buang prasaan tuk memiliki
ckup la..enulf is enulf
aku hnya mau berkawan
thnx kekawan try to jodohkan aku..hehe

**Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara
Aku ingin pergi dan berganti hati**(",)

www.tips-fb.com

0 ulasan: